iborg

Alla inlägg den 24 september 2013

Av Ida - 24 september 2013 12:32

Om du läser denna blogg:

Om denna träningen jag var på precis motsvarar en division 1 fotbollsmatch så är din vm-final. Tack för att du lärt mig vad riktig träning ska gå ut på.

Av Ida - 24 september 2013 10:13

Hej och god morgon!

Dagen började med en halvtimmes träning på crosstrainern. Lika bra att komma igång direkt på morgonen! Vi skulle ha en föreläsning om etiska aspekter hos husdjur nu på morgonen men jag känner att jag gör mer nytta här hemma!
Jag fick sammanfattat klart det från igår, och nej, jag blev tyvärr inte klokare! I eftermiddag ska vi ha de sista föreläsningarna i ämnet så jag hoppas att hon "knyter ihop säcken". Men har ju lite mer än en vecka på mig att lära mig det.. Men allt annat som vi har ska också fastna, jaja, det går nog. Jag tänker så att det är ju så många innan mig som har klarat denna kursen så då borde jag ju också göra det, eller hur?

Igår fick jag ett mail från mina föredetta arbetsgivare, hos grisarna. Jag hade bett om att få ett intyg på att jag har jobbat hos dem. Och vilket intyg jag fick! Började ju nästan gråta när jag läste det, det var så fint skrivit!

Nu ska jag alldeles strax testa ett cirkelträningspass, tvivlar på att det är lika bra som hos Pernilla, men man får ju testa!

Ikväll är det pubrunda, det betyder att man går runt på de olika nationerna som finns i stan, totalt 13 tror jag att det är. Man tar något att dricka på varje nation och så går man runt. Kvällens tema är latjo lajban, så ni får se imorgon hur jag såg ut:)

Denna nyckelringen fick jag av mamma, haha:)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Välkommen hit, till en blogg som jag inte riktigt vet hur den kommer bli, men det får vi väl se!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards