iborg

Alla inlägg den 9 december 2013

Av Ida - 9 december 2013 21:42

Igår gick jag upp vid 6 och körde till jobb. Det gick ändå helt okej tycker jag. Visst, jag fick ringa och fråga saker några gånger men med tanke på att jag bara varit där två gånger så var det ändå bra. Nästa gång kanske jag bara behöver ringa fem gånger ;)

När jag skulle lägga mig igår hade jag ont i hela kroppen, framförallt ryggen. Kom på att jag har spänt mig när jag gick ute för att inte halka. Jag har inte heller blivit av med förskylningen helt, är lite sådär halv seg och krasslig. Därför blir det ingen träning, saknar dessutom motivation. Får ta tag i det igen efter jul och när tentan är skriven tänkte jag.

Skolan då. Ja, den går segt. Håller inte på med det roligaste förtillfället. Men har bara en vecka kvar av metabolismen och sen en vecka med genetik. När det är gjort är kursen klar. Eller ja, sen ska det bara tryckas in alltihop.
Imorgon börjar vi vid 9, så tänkte faktiskt ta en välbehövlig sovmorgon!:)

Såhär mysigt har Sara på sin innegård! :)

Presentation

Välkommen hit, till en blogg som jag inte riktigt vet hur den kommer bli, men det får vi väl se!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards