iborg

Alla inlägg den 1 december 2013

Av Ida - 1 december 2013 11:18

Har inte riktigt tänkt på att skriva här i helgen. Men nu sitter vi på tåget och jag har inte så mycket annat för mig. I fredags jobbade jag till 4, det gick helt okej. Känner mig redo inför den helg jag ska jobba. Men blev sjukt sliten och trött. Genomfrusen också. Tror det är anledningen till att jag nu sitter och snorar och har ont i halsen:(
Jag körde dessutom vilse när jag skulle till jobb så fick ringa chefen och be om vägbeskrivning för att ta mig UT UR Uppsala!!!

När jag slutade så körde jag hem till Sara och lämnade bilen och väntade på at Maja skulle komma fram. Vid 6 var Maja i Uppsala och vi gick till lägenheten. Vi var bortbjudna till en i klassen så vi var där på en trevlig middag.

Igår åt vi en god frukost med bullar. Sen gick vi ner på stan och shoppade lite. Vi åt på en italiensk restaurang och sen satte vi oss på bussen mot björklinge. Där blev vi hämtade av ägarna till Blomman och följde med till stallet. Blomman var sig lik i sättet, men var väldigt långhårig. Det är ju kallt här uppe så hon har pälsat på sig. Men söt var hon:)
Maja fick även rida henne ett tag, kul!
Vi var hemma vid 6, fortfarande mätta sen lunchen. Men åt lite thaisoppa med grönsaker och kräftor. Sen kollade vi så mycket bättre, åt glass, drack te, åt chips och julmust! Vi var riktigt trötta så la oss runt 10.

Imorse vakande jag vid 8, väckte Maja och åt frukost. Jag kunde plugga en timme och sen gick vi till stationen. Nu när vi var på tåget så visade det sig att vi hade köpt fel biljett?! Vi hade köpt sj biljett istället för slbiljett. Hur ska man veta det? Höll på att bli avslängda i Knivsta, men får tacka den fina skånskan för att vi fick vara kvar!

När vi kommit till Stockholm ska vi äta lunch hos farmor och farfar. Sen är det dags för GLOBEN!!:)

Låååång man:)

Presentation

Välkommen hit, till en blogg som jag inte riktigt vet hur den kommer bli, men det får vi väl se!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards