iborg

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2015

Sjuk...

Av Ida - 26 oktober 2015 18:34

Just nu sitter jag på Cityakuten i Uppsala med 39,4 graders feber och ont i ryggen. Blev skickad till läkare direkt men han verkar inte hitta något. Gjorde urinprov och han klämde lite överallt på mig. Men reagerade inte vid njurarna iaf.. tog sänkan precis och väntar på det svaret. Kollade halsen, öronen, urinblåsa mm men inget jag reagerade på. Blir så trött! Får hoppas att jag inte blir hemskickad med Ipren bara för det har jag redan tagit länge... Vi får väl se. Anton tyckte inte det var jättekul att bara gå ut och kissa men jag orkade inte mer:(

 
 
Ingen bild

Mamma

26 oktober 2015 22:30

Lilla gumman! O ingen mamma som kan pyssla om dig!
Ta det lugnt imorgon o stanna hemma från skolan. Jobbigt att vara sjuk.
Men det vänder snart ska du se. Frisk till helgen!

Ida

27 oktober 2015 07:01

Eller hur, helt själv! Får hoppas det! Ska ta det superlugnt!:)

 
Ingen bild

Morfar

27 oktober 2015 07:27

Vi lider med dig, ta det lugnt och vila. Sen får du ta igen det som du inte orkar med nu,, krya på dig lilla älskade Ida, puss, puss

Ida

27 oktober 2015 16:52

Ja jag försöker ta det lugnt, men är tyvärr inte så lätt eftersom vi har en del i skolan. Men ska iaf ta det väldigt lugnt till helgen! :)

 
Ingen bild

Laila

27 oktober 2015 14:56

Ja nu tar du det lugnt och ser till att bli frisk. Kryapåkram 🌞

Ida

27 oktober 2015 16:51

Ja, stannade hemma idag men kan ju inte göra det i flera dagar... :(

 
Ingen bild

Mormor

29 oktober 2015 17:39

Din lilla stackare! Vilken otur du har! Det var inte bra att du jobbade i helgen. Hoppas du blir bra snart. Pussar och kramar.

Ida

30 oktober 2015 21:39

Ja får hoppas det! Känns lite bättre nu:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 27 februari 2019 13:07

Nu sitter vi på första planet mellan Brisbane-Abu Dhabi, 14.35 timmar. Vi har nu 3,5h kvar. Sista dagarna spenderade vi på campingen, kändes som den reklamen vid midsommar när de dukade ute och sen inne osv. Vi varvade poolen, bilen, av m bikini, på ...

Av Ida - 24 februari 2019 10:55

Fredag: Ett dygn med wi-fi var det längesen vi hade men nu kunde jag passa in en tid och ringa till Sverige, trots att täckningen inte var den bästa. Vi hörde med han som ägde campingen om närmsta ställe att bada och han berättade att det var vågor s...

Av Ida - 22 februari 2019 13:45

Igår vaknade vi på vår camping som är en parkering till en fotbollsplan, vi åt frukost och körde sedan till McDonalds för att kolla lite på våra mobiler. Sen körde vi in till Coffs harbour, ett mysigt ställe där vi promenerade lite och badade några t...

Av Ida - 19 februari 2019 04:26

Imorse åkte vi och testade på sandboarding, vilket Gabby var bra på och jag sämre. Men nu har vi iaf testat det! Vi låg några timmar på stranden, en sjukt bred strand! Efteråt körde vi 2,5h norrut till en campingplats. På campingen fanns en hel känge...

Av Ida - 19 februari 2019 04:15

Imorse åkte vi och testade på sandboarding, vilket Gabby var bra på och jag sämre. Men nu har vi iaf testat det! Vi låg några timmar på stranden, en sjukt bred strand! Efteråt körde vi 2,5h norrut till en campingplats. På campingen fanns en hel känge...

Presentation

Välkommen hit, till en blogg som jag inte riktigt vet hur den kommer bli, men det får vi väl se!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards