iborg

Alla inlägg den 25 oktober 2015

Av Ida - 25 oktober 2015 19:19

God kväll!
Då var denna helg redan över, har gått snabbt!
I fredags gick jag i skolan till 12 och sen skulle vi fixa lite saker så var hemma lite över 13. Sen pluggade jag faktiskt hela eftermiddagen och kvällen. Kollade nog en film men kommer inte ihåg, haha. I går var det jobb 7-16 med grisarna. Lilly, snäll som hon är, hämtade Anton på morgonen och sen fick han vara hos henne och Jacob. De är så snälla som passar Anton, annars hade han inte kunnat bo här uppe!
Jobbet gick bra sen blev de förfest hos mig. Väldigt lugn och mysig förfest till så mycket bättre med Ellen, Jacob och Simon. Alex kom senare och då blev det mer dricka för deras del. Jag skulle ju upp och jobba så jag tog verkligen det lugnt. Anton tyckte det var toppen med förfest och att alla gillade honom gjorde bara honom ännu mer nöjd med livet!
Vid 00 började vi röra oss mot ultuna och släpp. Det var ca 15 kompisar från Skåne uppe på sittningen så stötte på personer som jag kände hela tiden vilket var sjukt kul!
Det är lika hemskt varje gång man ska upp och jobba när det är tidsomställning, men kom upp rätt iaf! Jobbade 7-16 idag också och allt gick bra! Mår faktiskt bra(peppar peppar). När jag kom hem köpte jag mig en pizza och kollade på världscupshoppning!

Han ser så hemsk ut med gula ögon!

Nöjd hund!

Presentation

Välkommen hit, till en blogg som jag inte riktigt vet hur den kommer bli, men det får vi väl se!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards