iborg

Alla inlägg den 4 oktober 2015

Av Ida - 4 oktober 2015 19:53

Igår gick jag och Anton en långgrunda på förmiddagen den pluggade jag lite och tog det lugnt! På kvällen var vi först hos Sara och sen förfest hos Micke. Det var en bra kväll!:)
Sen gick vi ut, skulle egentligen på nation men vi hamnade på Bjs som är till Uppsalabor som inte pluggar. Det var massor av småttingar, men vi hade kul ändå! Kom hem vid typ 3.
Idag har jag med tagit det lugnt fram till lunch. Då kom pappa och farmor med trerätters och vi åt gott! Sen gick vi i skogen med Anton och sen hem och fikade. Pappa och jag fixade med tvättmaskinen och efter många om och men fick vi igång den. De kom härifrån vid 18 och farmor var trött. Jag pluggade en liten stund för att sedan äta lite svampmackor. Nu ligger jag och Anton i soffan och kollar film. Laddar inför en ny skolvecka och ska börja träna imorgon igen hoppas jag!:)

Middag i fredags

Presentation

Välkommen hit, till en blogg som jag inte riktigt vet hur den kommer bli, men det får vi väl se!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards