iborg

Direktlänk till inlägg 15 mars 2015

Ännu en helg passerad

Av Ida - 15 mars 2015 18:37

I torsdags hade vi sista föreläsningen innan tenta. Fredag pluggade jag lite och från 13-19 var jag i skolan och fixade till viltmiddagen. Sen var vi hos Caroline och myste.
Igår pluggade jag, solade och sen var det dags att gå till sittning där jag var serveringsansvarig för kvällen. Det var en väldigt lyckad sittning, god mat och allt flöt på som det skulle. Hämtade Anton vid halv 12 och sen gick jag och la mig. Vid halv 4 kom Sara och sov här. Sen imorse gick vi på brunch vid 10 med Lydia, Caroline och Emil. Det var supergott!!
När jag kom hem så pluggade jag, somnade i solen på balkongen, pluggade lite till, sprang 3,5km med Anton i skogen. Sen var det lite plugg till för att sedan laga lite mat. Nu ligger jag i soffan och kollar på repris av mello, tänkte att jag ville se hur det var!:)

Mimmi var ett galet vildsvin!:)

 
 
Ingen bild

Mamma

15 mars 2015 22:03

Snart kommer lilleman hem! Då börjar det goda soffelivet igen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 27 februari 2019 13:07

Nu sitter vi på första planet mellan Brisbane-Abu Dhabi, 14.35 timmar. Vi har nu 3,5h kvar. Sista dagarna spenderade vi på campingen, kändes som den reklamen vid midsommar när de dukade ute och sen inne osv. Vi varvade poolen, bilen, av m bikini, på ...

Av Ida - 24 februari 2019 10:55

Fredag: Ett dygn med wi-fi var det längesen vi hade men nu kunde jag passa in en tid och ringa till Sverige, trots att täckningen inte var den bästa. Vi hörde med han som ägde campingen om närmsta ställe att bada och han berättade att det var vågor s...

Av Ida - 22 februari 2019 13:45

Igår vaknade vi på vår camping som är en parkering till en fotbollsplan, vi åt frukost och körde sedan till McDonalds för att kolla lite på våra mobiler. Sen körde vi in till Coffs harbour, ett mysigt ställe där vi promenerade lite och badade några t...

Av Ida - 19 februari 2019 04:26

Imorse åkte vi och testade på sandboarding, vilket Gabby var bra på och jag sämre. Men nu har vi iaf testat det! Vi låg några timmar på stranden, en sjukt bred strand! Efteråt körde vi 2,5h norrut till en campingplats. På campingen fanns en hel känge...

Av Ida - 19 februari 2019 04:15

Imorse åkte vi och testade på sandboarding, vilket Gabby var bra på och jag sämre. Men nu har vi iaf testat det! Vi låg några timmar på stranden, en sjukt bred strand! Efteråt körde vi 2,5h norrut till en campingplats. På campingen fanns en hel känge...

Presentation

Välkommen hit, till en blogg som jag inte riktigt vet hur den kommer bli, men det får vi väl se!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards