iborg

Alla inlägg den 2 mars 2015

Av Ida - 2 mars 2015 23:09

Det är vad jag gör just nu. Har varit på boxning och kom hem vid 10. Är lite svårt att somna direkt. Så drack lite te, åt fruktsallad, duschade och nu ligger jag i sängen.
Helgen bestod av jobb, åkte hemifrån vid halv7 och kom hem vid 17. Lilly har varit så snäll och hämtat Anton vid 9 och sen hämtade jag honom hos henne när jag kom hem. Hon är så glad i honom, och Anton gillar deras hund Fia. Fia är dock gammal så hon vill inte leka så mycket med Anton..
Jag pluggade lite på kvällarna så har fått gjort iaf det som jag hade på min lista, alltid skönt! Ska försöka liga i fas eftersom jag åker iväg på onsdag eftermiddag. Tänkte i och för sig ha med mig datan och plugga lite i Sälen om de andra ändå sover. Och på bussen, kanske:)
Idag pluggade jag på morgonen, till ca 11. Åt lunch,'fixade lite och åkte till skolan. Hade föreläsning 12.15-14, sen in till stan och köpte nya hörlurar eftersom mina gått sönder. De bara går sönder hela tiden, så värdelöst! Pluggade sen en timme till, gick en runda med caroline och Anton. Hem och åt, plugga och sen körde till stan för lite boxning. Bra dag helt enkelt!:)

Presentation

Välkommen hit, till en blogg som jag inte riktigt vet hur den kommer bli, men det får vi väl se!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards