iborg

Alla inlägg den 16 november 2015

Av Ida - 16 november 2015 20:31

Nu har jag äntligen tagit kväll efter 12 timmars plugg! Dag 4 av 7 är nu över och det börjar närma sig... Det får gå som det går helt enkelt!
I lördags åkte jag ner till farmor där pappa var och hälsade på. Rent spontant så åkte vi till friends och kollade på matchen. Pappa köpte de bästa platserna och det var en grym match, jättekul!:)
Vi kom hem sent men jag vaknade tidigt ändå och pluggade. Sen åt vi frukost och jag åkte hem efter det. När jag kom hem så gick jag med Anton och sen åkte jag till stan för att handla present till emma. På kvällen ordnade vi baby shower till Emma vilket blev väldigt lyckat! Vi lurade henne totalt!:)
Idag gick jag upp lite i 6 och pluggade tills vi skulle till skolan vid 15. Sen satt jag till 20. Nu ligger vi i soffan och kollar kockarnas kamp!

Cool stämning när alla höll uppe sina lappar:)

Många byggnader i Stockholm var i Frankrikes färger

Medan vi väntade på emma

Gissa bajset:)

Presentation

Välkommen hit, till en blogg som jag inte riktigt vet hur den kommer bli, men det får vi väl se!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards