iborg

Alla inlägg den 3 november 2015

Av Ida - 3 november 2015 21:46

jag verkligen avskyr när datorn krånglar! Den fungerade felfritt på mötet och sen när jag kom hem så försvann den raden längst ner. Det gör ju att jag inte kan bläddra mellan flikar osv, sjukt störigt! Men efter 1,5h så fick jag rätt på det!
Idag gick jag upp halv 7, hann plugga lite innan skolan började 10. Vi hade två kassa föreläsningar och slutade vid 12. Sen hämtade jag min tenta som vi skrev för någon vecka sen och den var godkänd!:)
Efter det cyklade jag hem, åt, lämnade Anton hos Jacob. Jacob var sjuk stackarn så Anton höll honom lite sällskap i soffan!
Jag åkte till stallet och red GG, vilket gick bra. Han är lite spattig ibland och det är jag inte riktigt van vid länge, men kanske bäst att bli kanske...
Efter stallet åkte jag till kåren och gick på FiQ, vilket är ett fikautskott som anordnar fika en gång i veckan. Nu var det så att frysen på kåren gick sönder så de sålde ut hur mkt kakor som helst!
Köpte 4 kakor (2 kokostoppar, kladdkaka, äpplekaka) och en kaffe för 20 kr. Så behövde inte äta kvällsmat ;) sen gick jag på ett jaktklubbsmöte och sen åkte jag och hämtade Anton. Hem och skulle plugga--> dator krånglar --> men sen kunde jag plugga lite. Nu är det gårdagens Paradise på schemat!

Presentation

Välkommen hit, till en blogg som jag inte riktigt vet hur den kommer bli, men det får vi väl se!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards