iborg

Alla inlägg den 24 februari 2019

Av Ida - 24 februari 2019 10:55

Fredag: Ett dygn med wi-fi var det längesen vi hade men nu kunde jag passa in en tid och ringa till Sverige, trots att täckningen inte var den bästa. Vi hörde med han som ägde campingen om närmsta ställe att bada och han berättade att det var vågor som var 11 m höga och stränderna var avstängda, så vi tänkte om. Nu har vi gjort som så att vi är på en camping ca 30min utanför Brisbane med bra kök och även pool. Så här ska vi ligga och njuta sista 4 dagarna (okej, en dag ska vi in till Brisbane). Lite svajigt internet, fungerar för Gabby men inte mig..
När jag skriver detta har vi varit här i 2 dagar och vädret har väl varit lite si sådär. Vi har legat några timmar vid poolen, lite i bilen och även spelat lite kort. Stränderna är tydligen fortfarande avstängda.
Vi får väl se vad vi hittar på resten av dagarna!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Välkommen hit, till en blogg som jag inte riktigt vet hur den kommer bli, men det får vi väl se!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards