iborg

Alla inlägg den 4 februari 2015

Av Ida - 4 februari 2015 20:31

Nu har Anton blivit Uppsalabo! Mamma körde oss till Malmö, sen satt vi på tåget till Stockholm. Anton sov hela vägen, han var så duktig!:) i Stockholm var dock tåget försenat så vi fick vänta en timme på perrongen, det gillade han inte! Och ni skulle se hur det såg ut när jag med massa packning och en nakenhund skulle ta oss igenom T-centralen, haha. Han har åkt hiss och rulltrappa idag.
Caroline hämta oss i Uppsala och körde oss hem. Ibörjan var han lite nervös, gick efter mig, ville inte äta osv. Men sen efter en tid så la han sig på soffan medans jag pluggade. Sen gick vi på en promenad där han fick springa med sitt nya koppel, lite osäker var han. Och GB-glassgubben var väldigt läskig!
Nu kollar vi arga snickaren och det blir nog en tidig kväll!

Presentation

Välkommen hit, till en blogg som jag inte riktigt vet hur den kommer bli, men det får vi väl se!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards