iborg

Direktlänk till inlägg 31 januari 2015

Jobbhelg

Av Ida - 31 januari 2015 19:30

Körde Sara och Lydia till Arlanda igår, hämtade Svea och var hemma och pluggade. Var även ute och sprang nästan 6,5km. Svea löper så hon skrek hela natten.
Jobbat idag med grisarna vilket gick bra. Nu ligger jag i soffan och kollar film, blir en tidig kväll:)

 
 
Ingen bild

Mamma

1 februari 2015 07:24

Vilken söt liten gris! Snart kommer en annan liten gris till Uppsala.
Bara han inte kommer o skrika o pipa hela tiden...

Ida

1 februari 2015 12:10

Får hoppas att han inte gör det, han borde fatta bättre!:)

 
Ingen bild

Morfar

1 februari 2015 13:13

Hej, älskade lilla Ida!
Får ju skämmas för att jag inte har kommenterat på länge. Men vi gläds när vi ser hur duktig du är, och det gäller ju vad du än gör. Skall bli roligt att höra hur det kommer att gå med Anton, Malte kommer att sakna honom, men när jag kommer hem så skall han få en ny kyckling, du vet en sådan där som låter väldigt mycket när man rör den😄.
Vi kommer ju hem den 9 mars sent, den 10 skall jag på sjukhuset och lämna prover, den 10 mars skrivs jag in och den 20 mars skall jag få ett nytt vänsterknä.
För övrigt så har vi det jätteskönt, puss på dig tills vi hörs igen......

Ida

1 februari 2015 18:31

Haha inte behöver du skämmas morfar, jag är ju så dålig på att uppdatera! Det ska bli väldigt spännande att se hur Anton tar det, ska ju åka tåg med honom också!:)
Haha då blir nog Malte glad, men det kommer nog märkas i huset att Anton inte är där. Skönt att du ska få ett nytt knä!:) kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 27 februari 2019 13:07

Nu sitter vi på första planet mellan Brisbane-Abu Dhabi, 14.35 timmar. Vi har nu 3,5h kvar. Sista dagarna spenderade vi på campingen, kändes som den reklamen vid midsommar när de dukade ute och sen inne osv. Vi varvade poolen, bilen, av m bikini, på ...

Av Ida - 24 februari 2019 10:55

Fredag: Ett dygn med wi-fi var det längesen vi hade men nu kunde jag passa in en tid och ringa till Sverige, trots att täckningen inte var den bästa. Vi hörde med han som ägde campingen om närmsta ställe att bada och han berättade att det var vågor s...

Av Ida - 22 februari 2019 13:45

Igår vaknade vi på vår camping som är en parkering till en fotbollsplan, vi åt frukost och körde sedan till McDonalds för att kolla lite på våra mobiler. Sen körde vi in till Coffs harbour, ett mysigt ställe där vi promenerade lite och badade några t...

Av Ida - 19 februari 2019 04:26

Imorse åkte vi och testade på sandboarding, vilket Gabby var bra på och jag sämre. Men nu har vi iaf testat det! Vi låg några timmar på stranden, en sjukt bred strand! Efteråt körde vi 2,5h norrut till en campingplats. På campingen fanns en hel känge...

Av Ida - 19 februari 2019 04:15

Imorse åkte vi och testade på sandboarding, vilket Gabby var bra på och jag sämre. Men nu har vi iaf testat det! Vi låg några timmar på stranden, en sjukt bred strand! Efteråt körde vi 2,5h norrut till en campingplats. På campingen fanns en hel känge...

Presentation

Välkommen hit, till en blogg som jag inte riktigt vet hur den kommer bli, men det får vi väl se!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards